Wednesday 24 July 2013

I'm Okayyyyy :')

Assalamualaikum :')

Malam-malam macam ni NR suka jiwang karat sikit tapi tak reti :'3 Dia reti nak berjiwang itupun dulu sekarang dia takpernah jiwang karat tengah malam dah :/ 

Tadi baca balik semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa IM dengan dia yang dulu-dulu . Rinduuuuuuuuuuu sangat dengan dia , nak IM dia tapi tak berani and tak nak kacau dia tengah text dengan kekasih dia . Now kekasih dia replace tempat aku . Dulu aku selalu sms dia now awek dia pulak :') Kalau kau bahagia aku pun turut bahagia okay ? Tak tahu kenapa air mata ni nak jea keluar bila ingat dia . Betul cakap kawan aku susah kita nak lupakan orang yang kita sayang apalagi satu sekolah . Sekurang-kurangnya kawan aku untung tahun depan ex dengan boyfriend dia masih boleh jumpa bukan macam aku tahun depan dah tak jumpa . Entah apa yang jadi tahun depan . Ambil haluan masing-masing lagi bagus . NR selalu stalk profile dia minggu ni . NR rindu dia sangat-sangat . Seharian tak sms IM dia , rasa nak mati jea . Tak habis-habis tengok phone menghrapkan dia hantar sms :'3 

Awak kita ada banyak benda nak story kat awak tau . Banyak benda happy yang berlaku hari ni dengan semalam tau . Nak story kat awak tapi kita takut and segan . Awak kita dapat jadi pengawas tau . Tapi baru jadi pelatih belum betul-betul , tapi kita akan berusaha untuk jadi pengawas yang bagus satu hari nanti . Kita seronok dapat tengok awak tadi nak jea tengok awak lama-lama tapi kita segan sebabtu toleh . Awak awak semalam kan hahah :') masa awak rehat kan bunyi loceng ustazah dekat kelas ingat dah habis waktu bila bangun cakap terima kasih kita dengan kawan terus keluar bila balik kelas ada ustazah lagi dekat dalam :'3 hahah rupa-rupanya belum habis waktu . Kitaorang ikut pintu belakang nasib tak kantoi . Hahaha first time terjadi macamtu tahun ni . Awak sihat ? Puasa macam mana okay ? Awak bahagia tak dengan dia ? Saya selalu kirim salam dekat awak . Saya selalu doakan awak bahagia . Saya jugak selalu doakan awak berjaya dalam SPM . Awak jangan lupa baca buku kay ? Tak text saya ke ? Takpelarh aku simpan kredit tu and text kekasih awak lagi bagus kan ? Hee :') Awakk saya tak dpat text GOODNIGHT dah dekat awak . Jadi saya tulis dekat sini jelarh tau :'D

GOODNITE AWOK . TAKE CARE ILOVEYOU :'* 

No comments:

Post a Comment