Wednesday 24 July 2013

I Won't GiveUp :')

Assalamualaikum and Good Afternoon :)

Korang buatpe petang yang panas ni ? Dah makan ? Wkwkwk gurau saja meh :3 Ohhh ya ! korang tahu tak yang jerebu dah kembali ? Omegad omegad omegad ! Tak kecha pungg , lagi seronok adalah sebab dapat cuti . Tapi cuti bulan puasa ni bukannya best sangat lebih baik sekolah dapat ilmu *gitu kau jah* 

Today entry macam sedih je kan kan kan ? Alahhh yang sedih tu kita ketepikan nak story benda happy sikit :D Wah wah wah ! ehem ehemmmmm :3 NR dapat jadi PENGAWAS ! alarhh pelatih jea baru korang ni pun -,- Tadi dengan rasminya saya NUR RASYIQAH BINTI BLABLABLABLA menjadi PENGAWAS PELATIH SELAMA TAKTAHU SAMPAI BILA :3 hahaha . Apapun tetap seronok *lompat tinggi-tinggi* Ehh ! lupa nak tanya puasa penuh tak ? Haa bagus bagus bagus kalau perempuan bolehlarh ambil MC tapi kalau lelaki ohh tidak pondan kah itu ? :3

Okay now bab yang sedih sudah tiba -.- Jeng jeng jeng *sediakan tisu sebelum menangis* nak berjiwang-jiwang sikit ni tau , don't angry angry bird okeyh ? Good :)

NR ada seorang beboy yang NR sayang dia shangat shangat . Everyday NR risau kalau setengah hari tak sms or IM dia . NR dah macam seorang mak yang menjaga anaknya *foyoo jea* Dekat 6 bulan jaga dia , susah nak jaga dia kena pujuklarh itularh inilarh fuhh runsing kepala . Walau macam mana pun NR sentiasa sabar dengan sikap dia yang sukar digambarkan . Dulu senyuman dan gelak ketawa kita lain , tapi sekarang dah lain . NR rindu serindu rindunya kenangan dulu . 

- First time jumpa dia dekat dengan toilet :3 Dia buat muka pelik . Bila balik 'add' dia dekat facebook , dan sejak itularh kitaorang start berkawan dan bermesra .

- First time cakap dengan dia sambil pandang satu sama lain dekat dewan terbuka :') 

- First time skype dengan dia , dapat jumpa adik dia , dapat tengok senyuman dan gelak tawa dia .

- First time lambai tangan dekat dia masa dia balik *bye bye bye bye*

- First time merajuk dengan dia :3 *normal larh perempuan kan*

- First time dia panggail titew 'bie and sayang' masa pujuk titew :'3

- First time call dia sampaikan semua persoalan yang sudah tersedia hilang dengan pantas bila dia cakap ' hello ?'

Banyak jugaklarh 'first time' nya . Sumpah rindu semua tu . Dia hanya anggap NR macam adik dia tapi layan macam 'fundek' kena bagi soalan je kalau tak senyap jea . Kadang teringin jugak dia hantar sms masa kita sampai rumah . Semua perempuan mengharapkan sesuatu berlaku dalam hubungan mereka tak kira samada kawan ataupun adik angkat . NR sukakan keajaiban dalam seharian , keajaiban yang sangat romentik and menggembirakan . Every women/girl want that you know ! So iam girl thats mean i want the keajaiban too *ohmyenglish* Walaupun NR kata yang NR okay semalam tapi hakikatnya menangis bagai nakrak kod . Lepas apa yang berlaku NR malu jugak nak tegur dia jadi now tunggu dia sms jelahhh :'/ Hey you ! aku boleh hidup tanpa kau larh abang angkat oii ! *sebenarnya tak* Aku taknak tengok muka kau yang handsome shangat tu . Tapi papepun terimakasih sebab pernah ckap dekat NR untuk jadi seorang perempuan yang kuat dalam menempuh dugaan yang mencabar . Terimakasih sebab selama ni selalu pujuk kita yang kuat merajuk :'/ kalau boleh nak kau pujuk lagi tapi malu larh text kau , sogan eden :3 Kita buat macam ni ada sebabnya . Kita akan bertindak yang tidak sewajar dekat orang yang kita sayang macam ex dia . Yelaa sebenarnya kita nak dia pujuk habis-habisan dengan ayat romentik tu -.- alarh angan-angan tumbuh  jerawat jelah ye dak ? Papepun awak kena tahu satu benda tau ....

Walaupun saya tak layan and tegur awak , awak tetap kena tahu yang kita sayang awak sangat-sangat inshaAllah sampai dunia akhirat . Kita harap awak bahagia dengan kekasih awak . Kita doakan segala perancangan yang awak dah buat akan berjalan lancar . Jangan hiraukan saya kalau saya menangis air mata darah pun tau ! Saya takkan lupa cakap awak iaitu ' kau kena kuat ' saya takkan lupa . Nama awak tetap akan ada dalam hati saya walau perit mana pun hati ini . Saya tahu kita hanya adik and abang angkat tapi saya anggap awak lebih dari itu sebab hanya itu dapat mengembirakan hati saya . Lepas ni kita tak dapat jumpa dah sebab saya dah jadi pengawas . Kita tak dapat jumpa masa pagi-pagi time awak lalu dekat atas . Saya doakan awak berjaya dalam SPM , saya nak awak belajar bersungguh-sungguh dan capai cita-cita awak . Ingat ! jangan hiraukan saya , saya okay jea walaupun sentiasa bersedih . Assalamualaikum awak :')

Sincerely,
Nur Rasyiqah 

No comments:

Post a Comment