Thursday 25 July 2013

I Will Changeee :')

Assalamualaikum

Ponat jalan cari tudung dengan baju raya :3 Kaki rasa nok cabut tau dak . Ya Allah lemah iman aku bila nampak ada budak kecik tu minum air SOLIVITE kauuu ! Kegemaran aku tu :'/ nak jugooookkkkk . Wooowww first time beli baju TRIBLE benda tah tak tau namanya . Gila betul tak pernah pakai seumur hidup :3 Ouchh ingat baju ingat dia :/ teringat lagi moment time cakap dekat dia nak belikan baju untuk dia . Before hujung tahun saya beli kay ? . Malas larh nak cakap pasal dia ? wkwkwk tak tak bolehh tangan ni nak je type pasal dia dekat blog . 

Masa balik tadi ingat dapat terserempak dengan dia ke rupa-rupanya tak dapat :'( Redha jelah rindu yang teramat ni . NR malas nak jadi orang ke-3 dalam hubungan dia . NR tak suka sangat ikut cakap hati untuk mencelah relay diorang . Ohh yaa , hahahaha tadi dapat jumpa si 'GEMOK' Hilman King gitu kau . Hahaha boley dia panggil aku monyet fuhh cilalalaka betul . Kalau panggil aku pendek takpe jugak ni monyet marah siakkk :3 Tak kesah larh . 

Time nak balik tunggu mak datang nampak motor dia tapi tuan nya idok nampak-nampak pung :'3 Sampailarh pukul 2.00 rasanya motor dia tinggal kat sekolah . Kesiann dia yelaw geng-geng dia dah balik sekolah pun dah lenggang yang dia entah kemana . Jumpa ex dia iaitu kakak angkat aku 'BLESS CHIN' , ex dia kata yang dia pergi ceramah . Dekat mana ? first time tak tau jadual harian dia :'/ takpo larh awokkk titiew redha . Eh mana boleh panggil awok , awak kan ? Panggil abang lorh . Abannnnnnnnggggggggggggggggggg adik winduuuuuuuuuuuuu abannnnnnnnngggggggggggggggggg :'( text larh adik huwaaa ! Abang belajar leklok tau . Goodluck SPM :')

*the end*

No comments:

Post a Comment