Saturday 31 August 2013

I know I'm not yours :'D

Assalamualaikum :)

Korang mesti ada orang yang korang paling sayang kan ? Nak lupakan dia memang susah . Dugaan sungguh :( Sebenarnya apa yang Allah nak bagi dekat kita pun kita taktahu . Hanya sifat sabar mampu mengatasi segalanya . Menangis mungkin adalah jalan terbaik tetapi berdoa juga adalah yang terbaik .

NR dah banyak kali cerita dekat korang pasal orang yang kita sayang . NR selalu tertanya-tanya kenapa NR sayang dia , rindu dia , caring pasal dia sedangkan dia tak pernah nampak NR , tak pernah rindu NR , caring pasal NR . Bila NR bukak facebook ex dia NR baca conversation dia , NR sangat-sangat mengharapkan dia sembang macamtuh bila dengan NR tapi hanya angan-angan .

NR pernah cerita dekat korang dulu dan NR tengah alaminya sekarang . NR dah mula start tak caring pasal dia . NR takut sangat oneday NR lupa pasal dia . NR lagi takut kalau tak nampak dia dekat sekolah lagi tahun depan walaupun dapat IM and TEXT dia . Kalau NR tak tegur dia langsung dia bukannya nak tegur . Ini lah punca dulu NR tak tegur dia dekat 2 minggu NR mula lupakan dia sikit . Tapi malam jangan cakap ...

NR menangis gila gila bila nak tidur sebab rindu kan dia . NR taknak nampak dia sebab bila dia dah hilang nanti NR rindu dia . Korang mesti cakap NR gedikkan ? Kalau korang rasa macam mana sakitnya hati ni barulah korang tahu . 

NR selalu doakan dia dilindungi oleh Allah . NR selalu lepaskan rindu NR dengan doa je . NR rinduu dia gila gila walaupun kadang jumpa dia . NR nak macam dulu sembang dengan dia , gelak dengan dia . Isnin dia ada trial , NR harap dia boleh buat . NR akan sentiasa doakan dia berjaya . NR akan sentiasa berada di sisi dia walaupun dia tak tahu . 

Mungkin NR selalu senyum , gelak macam takde pape berlaku tapi sebenarnya hati ni dah remuk macam kena langgar dengan lori 10tan . Yang pasti NR nak dia bahagia that's enough . Tengok dia senyum pun sudah cukup untuk NR . Lama tak dengar suara dia walaupun ada jumpa dia . Dia suka senyum je kalau jumpa . Cubalah cakap sikit haha nanti mesti cair lol xD 

Awak kalau awak baca saya nak awak tahu yang saya okay je :') Jangan hiraukan saya , saya nak awak gembira walaupun saya tak . Tengok awak senyum pun saya dah rasa macam nak lompat je . Kalau awak terrrr-rindu saya tengok je bintang atau bulan . Sebab segala kerinduan saya , saya beritahu pada bulan dan bintang . Bagi saya mereka adalah kawan baik saya . Awak bagaikan penyinar hari saya .

Ingat ! Saya bahagia kalau awak bahagia . Saya sedih kalau awak sedih . Saya akan sentiasa berada disisi awak walaupun awak tak nampak . Mata saya selalu cari awak walaupun awak tak tahu . Hati saya selalu rindu awak walaupun awak tak tahu . Airmata saya selalu mengalir bila rindu awak walaupun awak tak tahu . Saya tahu saya bukan taste awak tapi tak mengapa saya terima janji kita masih boleh berkawan itu sudah cukup .

Saya luahkan segalanya disini agar awak tahu bagaiman peritnya hati ni merindui awak . Saya sayang dekat awak walaupun awak kurus melidi bak kata kawan saya . Kadang tak nampak awak sehari , saya rasa nak mati . Walaupun nak sekali pandang , saya tetap rindu . Saya nak awak cari yang lebih caring , lebih sayang dekat awak kalau saya bukan jodoh awak :) ngeee :P

Kalau boleh saya nak peluk awak ketat-ketat nak lepaskan rindu saya dekat awak tapi takboleh :( takpelah janji awak tahu saya sayang awak :'D 

Selamat Tinggal <3

No comments:

Post a Comment