Friday 24 May 2013

Kehidupan Harian Yang Memenatkan -,-

Sekarang cuti kerja-kerja harian adakala berbeza yolahh cutilah kata kan :P But lain kalau time hari sekolah ,  tengahari kalau my mom ajak keluar pergi mana-mana boleh ikut , tapi kalau malam tak bolehhh ! Nanti jadual harian aku terganggu and semua akan berubah dan jugak sikap aku akan berubah dengan mandadak iaitu ANGRY BIRD . Tapi sebelum tidur sempat lagi aku tengok MASTERCHEF SELEBRITI , haha .
Benda setiap hari aku lakukan ? 

Pagi :

- Bangun 
- Gosok tudung ( malam dah gosok , pagi pun kena . Cerewetlah katakan )
-Sarapan 
-Mandi 
- Solat 
- Pakai tudung (ambil masa juga kalau tudung buat hal )
- Pakai kasut 

> PERGI SEKOLAH ......

Itu baru pagi tengahari , malam belum lagi . Haaaaa ! hahaha -,-

Tengahari :

- Balik sekolah 
- Tukar baju 
- Makan 
- Tidur atau Main Tab
- Buat kerja

> SAMPAI MALAM 

Malam :

- Mandi 
- Gosok tudung
- Makan
- Tengok TV 
- Solat

> TIDUR

Korang tengok bolehlah kata aku banyak masa lapang tapi tak auww . Yang paling fedup sekali ialah GOSOK TUDUNG !!! aku ni dahlah cerewet kalau tudung ada kedut . Tanya Fatin jiran sebelah aku dalam kelas , aku kalau tudung tak selesa setiap 10 minit betulkan tudung or setiap 5 minit betulkan . Kalau selesa betulkan jugak tapi taklah seteruk time tak selesa -,- adoii . Kawan aku pun naik fedup sebab everytime tanya dia " tudung aku okay tak ? " haha . Korang tahan jelah okk ? Hohoho :P So, ceritakanlah kehidupan harian korang ada sama macam syiqah dok ? Kalau ada HIGH FIVE :D

No comments:

Post a Comment