Thursday 23 May 2013

Holiday ?

Untung siapa dapat pergi cuti kehulu-hilir macam kawan aku Naqiyah cemburu dengan dia dapat pergi Indonesia sepanjang cuti ni . Cuti ! bukan pergi rumah saudara ! Bayangkan betapa seronoknya dia :'( Bukan macam aku cuti ni memanglah jenjalan tapi bali KL sebab orang kahwin , hantar nenek pergi umrah , pergi kelantan hantar rombongan merisik kebenda entah dengan kawad kakinya lagi ! Homeworknya pun bertimbunnnnn ! Arghhh , serabut-serabut . Tapi yang happynya dapat tengok Running Man tanpa gangguan :P Hahahahah -,- Tidur pun mesti terlebih cukup . Hari khamis next week baru free , dapat pergi AEON dengan kawan , itupun tak bagi tarikh lagi hahah . Korang cuti pergi mana ? Mesti bestkan ? Untung-untung . Takpelah kita hargai jelahh cuti 2 minggu ni , daripada takde yedakk ? jenuh aku kena gosok tudung tiap-tiap malam . Nasib ada cuti panjang dapat rehatkan tangan :) Sebelum itu , aku nak minta maaf manalah tau cuti panjang ni takut ada pape terjadi , so aku harap korang maafkan aku , halalkan makan minum aku and everything ok ? Terima Kasih :'D ByeByeee . Selamat Bercuti :*

No comments:

Post a Comment