Saturday 25 May 2013

K-pop Band -,-

Bila dengar ayat tu dalam otak korang mesti dah fikir  pasal SHINEE , BIGBANG , MBLAQ dan macam-macam lagi kannnnnn ? Hahaaa dah agak dah . Best ke diorang tu ? Errr yang aku minat cuma SHINEE and BIGBANG je , yang lain tu bolehlahhh tapi lagu diorang tak setanding yang aku minat :3 marah ? aku kesah ? hahaha buekkkkk :P Dioranngg asal mana erkk ? " Korea laaa cik kakkk oi " Ohh yekee ? haha tenkiu for the informatian -,- (padahal aku dah tahu , saja merapu sorang-sorang) Macam mana diorang boleh pemesss   ? magik je aku tengokk .  Baru cebur bidang musik esok-esok dah pemess macam JB :3 Ehhh JB ouchhhh <3 haha minat JB ke korang ? tak minat ? Maaf saya tak kesah ponnnnn ! hohohohooooo . Oklahh eden tak tahu sangat pasal diorang ni sebabtu tak tau nak tulis apa dah . Tapi yang aku tau G-DRAGON nak datang malaysia tak lama lagi , itu jelahh untuk koranggg yang aku tau hahah . Byeeebyeee :*

No comments:

Post a Comment