Saturday 25 May 2013

Hello Kota Damansara ^,^

Semalam gerak dari Ipoh ke K.D rumah abang sulung aku atau lebih dikenali sebagai ALONG . Aku seronok tidur rumah abang aku , apa yang seronok ? Haha air-cond punya pasal-lah and kat sini senyap sikit  dari kat rumah nenek aku tapi tetap best banyak orang and tak bosan sangat . Dekat sini sunyi tapi banyak berjalan kesana-sini itu lagilah best ! Hahaha -,- Malam tadi pergi makan dekat RESTORAN GULAMEE apa benda entah . Uhhh ! Second time makan situ gila sedapplah . Tapi ada tempat yang lagi sedap dekat K.D ni , kedai makan cina islam yang dekat dengan giant tu , papan tanda warna merah taksilap aku :3 uuhhh ! kat situ memang mabeles giloss ! kalau makan kat situ my mom & dad suka sangat order air teh cina -,-" apo yang sodap sangat tawor je aku rase haha . Aku jenis yang suka makan SEAFOOD , WESTERN FOOD , JUNK FOOD & SEMUA FOOD-LAH hahaaa . But sometimes kena diet sikitt haha bajet sekejapp :3 Hahaha . Makanan yang korang suka ado samo macam eden dak ? Uhhh ! KopiLekat je kerjanya , hahaha . Oklah eden nak siap-siap pergi rumah orang kahwin sedara eden . Jumpa korang nanti ye viewers & followers tersayang :* Byebyeee

No comments:

Post a Comment