Thursday 25 July 2013

My First Timeeeee :3

Assalamualaikum :)

Wkwkwk tadi dah start bertugas sebagai pengawas pelatih . Fuhh gila NR main mencelah jea dekat tempat kakak form 3 sebab kena jaga dekat depan . Haha agak-agak diorang marah tak ? Wekkk :P Dah larh kena jaga dekat 3A6 dekat dengan tempat dia berbaris haha :3 biar larh tak kesah pun . Kalau boleh rasa nak melutut je dekat kakak pengawas sebab nak jaga dekat belakang :'/ kalau nak semua tu kena tunggu form 2 , adoiii lama lagi larh kalau macam tu :'3 

Time rehat jaga dekat tangga yang dia selalu guna nasib larh rehat asing-asing bayangkan kalau sekali ?  perghhhh ! memang gila larh aku . Hahaha ada story sikit ni ....

- Masa NR dengan kawan NR jaga tangga tu , ada larh mamat cina form two ni mintak naik ke kelas dia sebab ada kawan pengawas panggil larh itu larh ini larh hahaha nasib aku banyak tanya sampaikan habis rehat . Yang dia dok buat muka simpati dia tapi ... MAAF SAYA TAK TERGODA :3 wkwkwkw . Penat jugak larh tapi memang best sebab dapat tengok gelagat budak-budak lain rehat . Nasib ada kawan aku teman sebab sama tempat kalau aku sorang memang koma habis sebab takut hahahaha . Ketua aku IKRAM pergghh tegas gila , tapi bagi aku tak larh sangat biasa-biasa je . Nasib tugas aku tak berat sangat . Bab perhimpunan yang jaga kelas 3A6 tu yang nervous sikit . Korang doakan kita boleh buat okay . Next week nak berani kan diri tegur kakak senior kalau diorang bising :3 hahahha *azamkuat* 

No comments:

Post a Comment