Friday 28 June 2013

The Endddddd :D

Sooooo ! sukan tahun ni dah habis , kakak/abang form 5 this year lepas ni tak sambut dah sukan :) hahaha tapi diorang masih dialu-alukan datang ke sekolah untuk bagi support . Sedih gila hijau kalah tahun ni , last year kakak senior NR cakap dapat no.1 or no.2 macam tulah tapi this year menurun gila . Takpe next year aku nak masuk banyak acara sikit , perbarisan malas dah nak masuk itupun kalau tak disuruh -,- *panggg* hishh nyamuk ni sibuklah aku nak update story ni .... oh ye masuk topik balik . Haaa ! Today happy sikitlah , dapat sembang dgn abang senior iaitu Syahir hahaha . And then , time kitaorang lalu tepi track ada sorang abng polis ni jaga aku saje jew sibuk cakap " hai abang polis " hahha bila patah balik cakap benda yang sama , dia pun dah fade up habis . And todayyyyyyyyy ! Jeng jeng jenggggg , dpat jumpa #DH banyak kali tu !! Sumpah aku cakap seronok gilaaaaaaa tahap babunnn beranak siot . Hahahahaaha , yg tak disangka2 aku tarik bag dia sebab dia tak nampk NR , lalu depan tapi buat dek kan dah kena tarik lepastu cari2 orgnya last2 jumpa jugaaa :D kan best kalau sukan tiap2 hari , boleh jumpa dia tiap2 hari ... Oklah mata dah melayang :) Byeee :*

No comments:

Post a Comment