Sunday 16 June 2013

Meaning of Love :')

' Pertama kali saya nampak awak , saya simpan awak di satu sudut dalam hati saya . Saya sentiasa akan ambil berat pasal awak . Biarpun saya ada 1000000000 lelaki saya suka tapi awak adalah nombor 1 . Biarpun sakit hati saya menahan rasa sayang awak tapi saya sanggup walaupun awak sudah berpunya :') '

Ecehhh ! haha ayat macamtu lah perempuan kalau cakap . Btw , ayat dekat atas ni memang istilah dalam hidup NR pun . NR sendiri rasa macam mana menahan rasa sayang yang perit . NR sendiri pun ada no.1 tu , tapi rahsia . Pada mulanya NR fikir dia anak jiran NR tapi bukan . First time nampak dia NR fikir ' euwww ! apa jenis lelakilah dia ni ' but setelah ALLAH S.W.T buka pintu hati NR rupa2nya dia separuh dari kisah hidup NR . Selama ni NR fikir gaya and rupa seseorang lelaki itu but dia lain . NR akan lebih bersemangat bila dia SENYUMMM dekat NR . Tapi ada sesuatu yang berlaku -,- haritu dia perkara yang NR tak dapat lupakan walaupun dia dah terangkan . Dia buat dekat BFF NR sendiri !!!! If korang kena pun mesti tak boleh lupa . Petang tadi NR ter-nangis sebab dia , walaupun dia tak buat apa-apa tapi sebenarnya NR menyesal kenal dengan dia :'( Setiap hari NR nak tengok muka dia . Kalau tak nampak or chat dengan dia seharian rasa macam nak MATI ! Kerinduan yang perlu ditahan amat sakit . Tapi NR kuatkan diri dan berkata ' aku benci dia ' banyak kali :') walaupun tak berkesan NR cuba . Kalau NR sedih sangat , NR akan peluk BEBEAR NR kuat2 dan luahkan dekat dia . NR nangis dekat dia . NR sayang sangat dekat BEBEAR NR , sama macam NR sayang dekat dia #DH :) Oklah byebye :'DD

No comments:

Post a Comment