Friday 31 May 2013

Itu Semua Poyooooo -,-

Helo entry kali ni syiqah nak mulut lancang sikit boleh ? Sebelum tu , baca bismillah dulu ok . Aku tak nak mention nama tapi just nak cakap jeeee . If terasa sabar jelahh , maklumlah aku ni jenis yang adakala boleh bertahan tapi kadang-kadang nowayy ! So ceritanya macam ni , kat sekolah ada beberapa orang kawan syiqah yang bagi syiqah diorang ni a little bit poyo , skema and gediks (aku gedik , aku mengaku ) yang paling tak tahan sekali siap buat kumpulan guna nama band popular gituuu ! Lepastu gedik nak buat blog , twitter group sendiri padahal dah belambak nama kumpulan tu mu tawww dakk ! Bukannya apa , aku tak suka mengedik dengan kumpulan sendiri kalau nama kumpulan dah diguna , it such KEB*** for me :) Nak panjangkan lagi ke ? Takut ada yang terasa pulakk . And satu lagi , pasal engkau semua kawan dah cerita yang dulu time kau masuk sekolah baik ya'amat , tapi sekarang gila geeeedikkkk lepas kau kawan dengan geng poyooo . Dahlah tak larat nak cerita banyak lagi , karang tak pasal kena kutuk but before aku tamatkan cerita , aku nak minta maaf kalau korang TERRRRAAAASSSSAAAA okkk ? Peacee yooo , rileks laahhh every person make a mistakes :D

No comments:

Post a Comment